Pages

Thursday 7 April 2011

BIB 4B

Assalamualaikum..
dh lame kan aku xcoret pape...
Wah!
sblom aku start stdy ME tok quiz esok
terasa mcm nk luahkan sesuatu..
yer r.. ibarat mcm lpskan tension jgk r...
dh kalo dr td dok ngadap laptop wat assignment...
baru lah siap ni ha... haha

Entri kali nih ditujukan khas untuk
sahabat2 di UiTM Kedah..


bangges x pic korg de dlm nih?? haha




dan juga khas tok housemates aku....



entri kali nih, adalah untuk menyatakan
aku seronok dan rase sgt bertuah dpt sekelas dgn korg...
korg mmg best..
walau ade kalenye menyakitkan hati jgk kdg2 (jujur ok)
tp tuh la namenye asam garam kehidupan
x gitu?? (cewahh)
haha...
kadang2 yg manis tuh mmg seronok untuk di ingati..
yg pahit juge bagus untuk di ingati sbb tuh sume
adalah pengajaran tok masa depan..
(kalo setuju wat tgn gaya ucop wilca)
kah3!!!
skang kiter dh hampir tamat tempuh sem ke 2...
ade 1 lg sem kiter same2...
so, hopefully sem akan dtg,
aku nk kumpul lg byk2 kenangan ngn korg...
seriously... korg mmg BEST...



ade lagi nih...





bdk baju putih yg suke cr gadoh.. (xpe2)






mkan pon same2... (unite x?)




haha...ok.. setakat sini saje entri kali nih..
dh xde idea dh nk bebel ape dlm nih...
nk stdy ME tuh...
sok, xlps pulak nk jwb soklan Monopoly..
hahaha... ok yer sahabat2 sume...
jgn nangis pulak lps bc entri nih
terutamanya yg "terbabit" sekali..


p/s : I "HEART" ALL OF U..

No comments:

CLICK here..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...