Pages

Friday 25 February 2011

Wahai hati..


Wahai hati..
Kenapa kau mudah terasa,
Kenapa kau mudah kecewa,
Kenapa kau mudah terpengaruh,
Kenapa kau mudah terpesong,
Kenapa kau selalu merungut,
Kenapa?

Wahai hati..
Jangan mudah mengalah,
Jangan mudah terpedaya,
Jangan biarkan titk hitam bermaharajalela,
Jangan..


Acap kali aku menangis,
Mengenangkn peristiwa dahulu,
Tiada siapa yg tau duka yg ku lalui,
Hanya pada Allah yg Esa aku mengadu...



Aku sedar, aku sudah dewasa,
Mampu memikirkan yang mane baik mahupun yg buruk,
Tp, kadang-kala...
Aku juge keliru dlm mencari jalan yg benar,
Aku perlukn bimbingan...
Ye.. Aku sgt perlukan bimbingan,
Aku xmau jauh tersesat lg...

Ya Allah Ya Rabbi,
Bantulah aku dlm setiap perjalananku,
Kuatkanlah Iman dan semangat ku,
Kau tabahkan lah hati aku,
Kau lindungilah kami Ummat mu...
Amin Ya Rabbal Alamin~


by:riezrazali

No comments:

CLICK here..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...