Pages

Friday 22 April 2011

Logo-Logo Halal Antarabangsa yang diiktiraf JAKIM

Assalamualaikum..

hye3.. dearest blogger...

sihat??
hehe...

ari ni nk kongsi lah skit ngn sume
logo2 halal antarabangsa yg diiktiraf oleh JAKIM...
mesti pelik kan kenape tibe2 aku dok citer psl mende2 nih...
xde lah..
sejak dua menjak nih,
byk sgt kejadian yg berlaku dlm hidup aku ni ha..
n now, aku rase kebanyakan manusia or umat Islam yang ade kat dunia nih
xbrape nk ambil berat sgt psl brg2 dapur diorg tuh..
yela.. pd diorg, jnji ade cop HALAL..
tp korg tau x cop tuh btol2 diiktiraf atau idakk??
so, aku amik kesempatan nih nk kongsi ngn
korg cop2 Halal mane yg diiktiraf...
hopefully, lps nih korg sume beware lah yer dgn pemilihan
makanan or produk2 antarabangsa dan juge tempatan...

sbb, dr pemakanan lah akan melahirkan manusia atau insan
yg bagaimana...yela.. kalo sumber dh haram..
mane lah pemikiran, tingkah laku dan ape yg kiter buat tuh
btol sgt... mesti ade jgk kesan2 nyer...
Astaghfirullah..


Aku pon esok nk g print list halal nih n simpan
dan juga bg kat mak aku...
hehe~


Wallahu 'alam





























bersame2 lah kita ingat mengingati antara kiter sesama manusia....
Semoga Allah sntiase bersama dan melindungi kita Ummat Islam...
dr dengki khianat kafir dan jin-jin kafir..
Amin...



No comments:

CLICK here..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...