Pages

Sunday 5 June 2011

Teruja..

Assalamualaikum w.b.t
holla!!!

ape kabar sume??
dah lame dh x update blog nih...
oleh kerana mlm td Ali dah ckap
"riez, blog tuh dah bersawang tuh, bile nak update?"
lebih kurang cam tuh r ayat dier...
so, aku kuat kan jugak semangat tok update blog nih...ngee...
ok2...

"TERUJA"
same cam lagu BABAK PERTAMA band DRAMA ost criter JUVANA yg tgh hot kat TV3 tuh....
cbe dgr lirik dier... byk ckp perkataan TERUJA...





korang selalunyer teruja dgn ape?? ke dgn siape? oppsss...hehe...
teruja nih boleh dtg dgn mcm2 perkara....

tp kan, mostly ladies la cepat teruja... lagi2???
S.A.L.E
wah!! skang byk sale wo... (riez! behave ok)
skang JACKEL byk wat SALE...siap ade contest lg kot...
mama aku duk asyik benor tnye aku suke kaler ape sbb
nak beli kain pasang buat tok baju raya....aku pon teruja ler...
hehe~
lg2?? teruja psl ape??

entri kali nih aku nak criter ape yang membuatkan aku rase teruja...
ade 3 mende la kot (baru discover) iaitu (jeng3):
  • Kereta
  • Rumah
  • Beg

selalu org akan cakap... pempuan nih suke mcm2....
baju la, kasut la, ape lagi?? aku x sgt.... kureng r....sbb??
BIARLAH RAHSIA....


aku lebih suke n teruja tgok kereta...
walaupon xmampu lagi nak beli pakai duit sendiri..One day Insya Allah..
tp rajin jgk r usha2 kete2 nih (ape yg aku bebel nih?)


kalo tgh drive kat highway nuh, pantang nmpk kete
sport or SMART giler.... mula la meroyan kejap aku...
haha...aku xkisah pon kete tuh mewah ke x...
janji SMART... (fuyyo!!!)
korg pon sesape yg minat kete msti phm kan...
smart yg aku ckp tuh something yg mmg xdpt nk digmbarkan...


second is rumah....
wah!! ade yg suke rumah teres, de yg suke rumh banglo
dan mcm2 lg (mls nak taip pjg2)..
but, me... suke sgt rumah sebijik2...
I mean, kiter ade tanah n kiter yg design sndri rumah tuh mcm mane...
n so on... best nyer kalo dpt design sndiri kan??? xde la nnt terkeluar perkataan "not my taste"... hehe...


Insya Allah... kalau ade rezeki n de peluang.. ape slhnyer kan...
aku mmg teruja tgok rumah xkisah lah banglo ke, teres ke, kondo ke...
aku suke tgok design dier... pergh..kalo kene yg superb pnye design...
mmg jakun r kejap aku menengok nyer...
xkisah r english style ke, Chinese style(ade ke?) ke.... ape style ke...
janji kene ngn aku... ngee~


last thing, bag... OMJJJJJJJ.....haha~
aku sgt teruja tgok beg2 yg org dok display kat kedai nuh...
perghhh.... mcm2 siot design....
tp kan, aku nih mmg suke tgok but sgt ssh nk berkenan kat satu2 beg tuh
so, its just like window shopping je la...
tp, sekali aku dh suke... aku akan usahakan jugak sampai dpt....
yeah!!! hehe~


i2 je la kot entri aku kali nih... xde pe dah yg aku nk bebelkan skang...
entri seterusnya mungkin something yg akan bermain dgn perasaan korg skit.... Insya Allah... doa2kan lah aku nih rajin nak menaipnyer...


p/s: xsuke ape aku post ke?? WHAT EVER..... =p

7 comments:

NaimJamaluddin said...

pompan dengan beg mmg x dpt dipisahkan...hehe

Riez Razali said...

hahaha..thats my last option ok... ngee...

Diari Si Froggie said...

teruja dengan aktivi shopping...ekeke

Riez Razali said...

aida: haha... teruja kalo xde duit xmnjd jgk kan... hehe

NaimJamaluddin said...

gud riez...dh pndi popup..haha

chitot89 said...

riez =) ! weh aja aku buat blog ! =)

Riez Razali said...

ko nak aku aja cm ner mas?? ko nak x join group bloggie??? kat c2 boleh kongsi link2 blog...boleh minta tolong ajar kan pape yg patut..hehehe

CLICK here..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...