Pages

Monday 27 June 2011

Pencarian (The seekers ***)

ASSALAMUALAIKUM W.B.T
HYE HYE HYE...

ape kabar sume???
dah keje or masih menanam anggur yg amat mustahil tok hidup di musim yg kemarau lagi kering ini??
haha...
ke still seek the right job for you??
yeah!! hell right!! oppsss... ><

ok, ari sabtu hari tuh aku dh balik rumah...
and that day I'm officially in holiday
but, only for 1 day je because today, I already start my job
at my ******'s COMPANY as a part timer accountant...
hahaha.... xpernah terbayang pon nk jd accountant...
kelakar2... tp xpe, bak kate my *** cr pengalaman...
"ko bljr yg real pnye dulu, nnt senang nk wat bile dh dpt keje btol2"

haha... ok2...
I take its as a challenge...
take it as positive!!
tp kan, mmg btol la... ape yg kite bljr mmg sgt berbeza ngn ape yg kiter bljr...
yg kite bljr, FIGURE dh siap ade... yg mane masuk asset,
yg mane masuk liabilities dan lain2,

T E T A P I

bile tibe kene yg real pnye,
amik ko!! kene cari satu2... teliti resit satu demi satu...
wahhhhhhh....

sakit kepala aku...
haha~
xpe2, aku jdkan sbg pengalaman....


aku nk cr 1 lg keje sbb full time... hehe~
kene keje kuat wo cuti nih, next sem byk pakai duit...
kalo x, mmg jenuh r next sem....


and I have 2 aims for this semester break ok!!
hopefully tercapai....
AMIN cepattttttttttt...


ok~ tuh je perkongsian tok kali ini... hehe
selamat berjuang yer...

Assalamualaikum...

2 comments:

NaimJamaluddin said...

byk misi nmpk cuti ni...hehe
nak gak weh keja office btoi...

Riez Razali said...

mesti r weh byk misi...hehehe....
hehe... ce try cr keje office kat mudah.my nuh... aku jumpe byk kot... cume xanto resume je lg ni ha... hehe

CLICK here..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...