Pages

Sunday, 9 May 2010

9/5/2010

hurray!!
hr nih last day tok diploma!!
huhuhu...
td abis je paper selling...
mmg muke tersenyum habis...
lps akak2 pengawas tuh kutip je sume paper...
sume bdk menjerit sakan!!!
lps tuh ade ke patut de sorg pengawas tuh announce ckp...
dh confirm ke grad???
pergh...sgt pedas soklan tuh...kitorg pon ape lg... booo r...
hahahaha...
tp, dlm seronok2.. de jgk sedeyh nye...
sedeyh jgk nk tgglkn diorg...
hurm...
kepada:

*NOR NAZMIZAH BT AHMAD




mieza...ko lah sahabat aku...
kalo xde ko...aku xtau ape jd kat aku kat kolej nih...
aku nk mintak maaf banyak2 kat ko sgl salah silap aku...
kalo aku de byk menyusahkan ko..
aku nih manusia biase..
huhu..
halalkn sgl makan minum aku n ilmu aku eh?
aku tau ko msti de byk makan hati kan ngn aku...
sorry sgt2...
aku xkn lupe kwn mcm ko...smpai mati...


*NURUL LIYANA FAIZ BT MUHD SUDIN



Aku nk mintak maaf kat ko atas salah silap aku...
halalkan segala ilmu, n mkn minum akuh...
aku tau aku byk berkasar dgn ko.. maafkn aku..
aku syg sgt ko...
moge ko berjaya di mase yg akan dtg...
good luck 4 the next journey...

*UMMI AIDATULSHIMA BT ABDULLAH



Ummi...
hurm..
Aku nk mintak maaf jgk segla salah silap aku spnjg 3 tahun nih..
halakn sgl makan minum n ilmu aku..
aku tau aku pon yk jgk wat ko terasa hati..
confirm pnye...heh3...
xterniat pon... ku nk mtk maaf sgt2 ok...
semoga berjaya di mase hadapan...


p/s I LOVE U ALL

No comments:

CLICK here..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...